Chcete objednat pouze některou z doplňkových služeb?
Pro objednání kterékoli doplňkové služby nás kontaktujte na tel.: +420 603 842 856. S výběrem doplňkové služby vám poradíme a společně vybereme termín, který vám bude vyhovovat. Níže naleznete kompletní výpis doplňkových služeb i s cenami za tyto služby, které poskytujeme.
- Mytí oken
- Vyčištění trouby zevnitř
- Toaleta navíc
- Tepování (hloubkové čištění) mokrou cestou
- Vyčištění digestoře zevnitř
- Vyčištění mikrovlnné trouby zevnitř
- Umytí lednice
- Úklid ve skříních
- Vana/sprchový kout navíc
- Umytí kuchyňských skříněk
- Umytí střešních oken
- Balkón/terasa
Nevíte si s rezervací rady nebo máte jiný problém?
Nevadí, zavolejte na naši podporu 24/7 a objednejte úklid s pomocí našho pracovníka.
- Potíže s rezervací?
- Otázky k typu úklidu?
- Nepřišel vám e-mail nebo SMS s potvrzením rezervace?
- Uvedli jste například špatnou adresu a přejete si ji změnit?
Co byste měli vědět?
- Jak zabezpečit místnosti, které nechcete uklízet? Stačí nám pouze informace o místnostech, do kterých nechcete, aby naše pracovnice vstupovali, uvést do poznámky k objednávce nebo nám tuto informaci sdělit při příjezdu. Dalším způsobem je zkrátka tyto místnosti uzamknout nebo označit například cedulkou s nápisem nevstupovat.
-
Při běžném úklidu neuklízíme ve skříních, nočních stolcích a jiných úložných prostorech z důvodu zajištění vašeho soukromí. Pokud máte o úklid ve skříních zájem, tak můžete tuto doplňkovou službu objednat v našem objednávkovém formuláři.
pozn. Neuklízíme úložné prostory s intimním/spodním prádlem. - Sklepy, kotelny, kůlny a jiné podobné prostory z důvodu výskytu ostrých a nestabilních předmětů neuklízíme.
- Do poznámky při objednávce úklidových služeb nám prosíme uveďte vaše případné výhrady či poznámky k úklidu např.: jakých váz či jiných cenných předmětů se nedotýkat nebo naopak, na které prostory nebo předměty se při úklidu zaměřit.
Co se děje po objednání?
Jakmile nám přijde upozornění na vaši dokončenou rezervaci, připravíme na příslušný den a čas konkrétní pracovnice a potřebné prostředky. Dále vás budeme informovat před naším příjezdem telefonicky, nebo prostřednictvím SMS.
- Prosíme vás o vaši přítomnost při prvním úklidu.
- Naši pracovníci k vám přijedou na přesně domluvený čas. Datum a čas úklidu vám přijde i v potvrzení rezervace, následně vás o něm ujistíme v den úklidu telefonicky.
SMS s potvrzením rezervace obsahuje soupis objednaných služeb, objednaný datum a čas a cenu úklidu.
Jak je to s platbami?
- Platby v hotovosti? Při platbě v hotovosti platíte až po provedeném úklidu. Vystavíme vám fyzicky doklad o zaplacení.
- Platby kartou? Pokud při rezervaci zvolíte platbu kartou online, tak postupujte podle pokynů v objednávkovém formuláři.